dimecres, 10 d’octubre del 2012

Finalment serem 65 en dos dies!! Hores d'ara ja hi han 60 equips apuntats!! No m'extranyen aquestes ganes: quan ho probes, repeteixes, i si algú més es vol apuntar, només quedar augmentar la ratio.

Pel que fa a l'equip, ja hem fixat lloc, dia i hora de reunió de tots cada setmana, a banda de la feina que anem fent cadascú independentment. El tema del projecte es va definint. Volem trobar la clau, i això de vegades costa. Anem pas a pas. Amb l'experiència i les ganes que tenen tots, suplirem el temps que dediquem ara a l'elecció.

Pel que fa al robot, continuem dedicant molts esforços a trobar un per treballar. Les portes que hem trucat per trobar finançament per comprar un de nou de moment no contesten. Així que aquest cap de setmana em van deixar emportar a casa meva un que tenien a l'institut i que no funcionava, i vaig aconseguir reanimar-lo (tema de condensadors). Però malauradament, no podrà ser el nostre robot sinó el que farà servir l'altre equip de l'IES. Intentarem que em pugui emportar algun altre dels que no funcionen per intentar-ho amb ells. Es fa dur anar pensant en les proves, els accessoris que faran, l'ordre, etc, i no poder tenir el robot per fer-ho. Però hi som i continuarem.

Avui, amb una representació de l'equip (el Jia, l'Oriol i l'Ana), anirem a explicar la nostra experiència dins de la xerrada organitzada per l'EUSS als altres equips participants al Torneig de Barcelona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada